14.05.2008.
POZIV NA NADMETANJE U OTVORENOM POSTUPKU JAVNE NABAVE - male vrijednosti - objavljeno u Elektroničkom oglasniku javne nabave dana 14. svibnja 2008.,
broj objave: N-16-M-110042-130508

REPUBLIKA HRVATSKA
VRHOVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
URED PREDSJEDNIKA
|
Broj: Su-IV-515/08-2
Zagreb, 14. svibnja 2008.
POZIV NA NADMETANJE
U OTVORENOM POSTUPKU JAVNE NABAVE - male vrijednosti
1.
|
Naručitelj:
Vrhovni sud Republike Hrvatske, Zagreb, Trg Nikole Šubića Zrinskog 3, tel. 01-4862-222, faks 01-4862-163, www.vsrh.hr, nabava@vsrh.hr
|
2.
|
Osoba zadužena za komunikaciju s natjecateljima (ponuditeljima):
Mirjana Mlinarić, Tajništvo Vrhovnog suda Republike Hrvatske, tel. 01-4862-240, e-mail: mirjana.mlinaric@vsrh.hr
|
3.
|
Vrste postupka:
- |
javna nabava robe male vrijednosti za Vrhovni sud Republike Hrvatske u otvorenom postupku javne nabave objavljenom u Elektroničkom Oglasniku javne nabave broj objave N-16-M-110042-130508 od 14. svibnja 2008. |
- |
pravna osnova: članak 13. stavak 1. i članak 129. Zakona o javnoj nabavi |
- |
Ev br. nabave: 3/08 |
|
4.
|
Predmet nabave:
KUPNJA ROBE
- |
KAZETE S TONEROM, TONERI I TINTE - CPV 30120000-6 – Oprema za fotokopiranje i tiskanje – popis u Ponudbenom listu (troškovniku), kao sastavni dio dokumentacije za nadmetanje |
|
5.
|
Količina:
- |
navedena u Ponudbenom listu |
- |
postoji mogućnost i dodatne isporuke - količine - robe iz osnovnog ugovora (članak 15. stavak 2. točka 5. Zakona o javnoj nabavi) |
|
6.
|
Mjesto i vrijeme izvršenja usluge:
- |
Zagreb, Trg N.Š. Zrinskog 3, razdoblje izvršenja ugovora – do 31.12.2008. |
|
7.
|
Dokazi o sposobnosti ponuditelja:
a/ |
za pravnu i poslovnu sposobnost
- izvod iz sudskog, trgovačkog ili strukovnog donosno drugog odgovarajućeg registra – u izvorniku ili ovjerenoj preslici, odnosno ovjerenu izjavu ili odgovarajuću potvrdu kojom dokazuje da nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da je nije već obustavio - ne stariji od 6 mjeseci do dana slanja objave.
|
b/ |
za nekažnjavanje
- izjavu odgovorne osobe gospodarskog subjekta – ponuditelja, s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika, da gospodarskom subjektu i osobi ovlaštenoj za zastupanje nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novaca te da nisu pravomoćno kažnjeni za profesionalni propust niti učinili profesionalni propust - u izvorniku ili ovjerenoj preslici - izjava i izvod ne smiju biti stariji od 30 dana do dana slanja obavijesti.
- obrazac IZJAVE – u privitku dokumentacije za nadmetanje
|
c/ |
za financijsku i gospodarsku sposobnost
- potvrda nadležne porezne uprave o izvršenju dospjelih poreznih obveza i o plaćenim porezima i doprinosima za zdravstveno i mirovinsko osiguranje - o stanju duga - u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ne starija od 30 dana do dana slanja obavijesti (referenta vrijednost – dug podmiren)
- bilancu, račun dobiti i gubitka odnosno odgovarajući financijski izvještaj (BON1)- za posljednje izvještajno razdoblje – preslik
- ako natjecatelj (ponuditelj) tražene dokaze o financijskoj i gospodarskoj sposobnosti ne može iz opravdanih razloga dostaviti može ponuditi i drugi dokaz koji ima istu dokaznu snagu kao i traženi
|
d/ |
za tehničku i stručnu sposobnost
- popis značajnijih isporuka izvršenih u posljednje 3 godine i potvrdu druge ugovorne strane o urednom ispunjenju ugovora koja sadržava sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o uredno ispunjenim ugovorima
- ako ponuditelj ne dobije potvrdu o ispunjenju ugovora, prilaže dokaz da ju je zatražio (npr. dopis s vidljivim dokazom otpreme) i izjavu ovlaštene osobe ponuditelja o ispunjenju ugovora
- izjava ovlaštene osobe gospodarskog subjekta - ponuditelja o prihvaćanju postupka kontrole robe koju će provesti javni naručitelj ili u njegovo ime nadležno tijelo.
|
Sve dokaze o sposobnosti ponuditelji mogu dostaviti i u neovjerenoj preslici, s time da će odabrani ponuditelj, nakon donošenja odluke o odabiru, a prije sklapanja ugovora o javnoj nabavi, obavezno dostaviti priložene dokaze u izvorniku ili ovjerenom presliku kod javnog bilježnika.
Sposobnost ponuditelja mora postojati u trenutku poziva na dostavu ponuda. |
8.
|
Procijenjena vrijednost nabave: 104.000 kn bez PDV-a.
|
9.
|
Kriterij odabira: najniža cijena.
|
10.
|
Način određivanja cijene:
Cijena je nepromjenjiva, izražava se u kunama i piše brojkama i slovima. Cijena se izražava za pojedinačnu količinu, bez PDV i za ukupni predmet nabave - bez PDV-a i posebno PDV.
U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti.
Ponuditelj daje izjavu – o nepromijenjenoj cijeni u tijeku roka izvršenja nabave – na obrascu dostavljenom u dokumentaciji za nabavu.
|
11.
|
Uvjeti i način plaćanja:
Naručitelj - Vrhovni sud Republike Hrvatske plaća robu iz ugovora o nabavi putem virmana, u roku 30 dana od ispostavljenog računa.
|
12.
|
Jamstva:
a/ |
jamstvo za ozbiljnost ponude – ponuditelj obavezno uz ponudu prilaže dokaz da je položio jamstvo u visini od 2% procijenjene vrijednosti nabave – bankarsku garanciju ili bjanco zadužnicu – s time da naručitelj neiskorišteno jamstvo vraća najkasnije 14 dana nakon donošenja odluke o odabiru ili poništenja postupka javne nabave odnosno odmah bez odgode ako se ponuda ne razmatra pri odabiru
|
b/ |
jamstvo za uredno ispunjenje ugovora – ponuditelj je nakon sklapanja ugovora u roku 8 dana obavezan priložiti dokaz - bankarsku garanciju ili depozit u visini od 2% vrijednosti predmeta nabave
|
c/ |
jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku – ponuditelj je nakon sklapanja ugovora u roku 8 dana obavezan priložiti dokaz – izjavu, s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika odgovorne osobe, da će u ugovorenom jamstvenom roku ispuniti obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete |
|
13.
|
Valjanost ponude:
Rok valjanosti ponude je 60 dana od krajnjeg roka za dostavu odnosno otvaranja ponude.
Ponuditelj se obvezuje produžiti valjanost ponude ako je valjanost protekla prije potpisivanja ugovora.
|
14.
|
Rok za dostavu ponude i rok mirovanja:
Rok za dostavu ponuda iznosi 10 dana od dana slanja objave u Elektroničkom oglasniku javne nabave.
Rok mirovanja do potpisa ugovora o javnoj nabavi iznosi 5 dana od dana dostave odluke o odabiru svakom ponuditelju.
|
15.
|
Postupak pravne zaštite - pouka o pravnom lijeku:
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, a predaje naručitelju u tri primjerka, u roku 3 dana od dana:
- objave o javnoj nabavi
- otvaranja ponuda
- primitka odluke kojom se odlučuje o pojedinačnom pravu
- isteka roka za donošenje odluke o pojedinačnom pravu
- saznanja za predmetni postupak nabave proveden na način suprotan Zakonu o javnoj nabavi, najkasnije u roku 1 godine od dana kada je postupak proveden
|
16.
|
Način izrade i dostave ponude:
1/ |
Ponuda se sastavlja na hrvatskom jeziku prema uvjetima i sadržaju iz dokumentacije za nadmetanje bez mijenjanja i nadopunjavanja propisanog teksta. |
2/ |
Obvezni sadržaj ponude:
- naziv tvrtke i poslovno sjedište ponuditelja, adresa elektroničke pošte službe ili osobe ovlaštene za zaprimanje pošte
- opis predmeta nabave
- cijenu sa svim objašnjenjima – troškovnik – Ponudbeni list s popunjenim cijenama
- dio ponude koji će eventualno izvršiti podizvođač i podatke o podizvođaču (pravna i poslovna sposobnost), uz prilaganje dokaza da ponuditelj raspolaže njegovim resursima potrebnim za izvršenje ukupnog ugovora
- dokaze o jamstvu (točka 12.a/)
- rok valjanosti ponude
- dokaze o pravnoj i poslovnoj sposobnosti, nekažnjavanju, financijskoj i gospodarskoj i tehničkoj i stručnoj sposobnosti – sukladno odredbama iz dokumentacije (točka 5.)
- popis cjelokupne dokumentacije priložene ponudi
- datum ponude i pravovaljani potpis ponuditelja.
|
3/ |
Uz ponudu ponuditelj prilaže IZJAVU da su mu poznate odredbe iz dokumentacije za nadmetanje, da prihvaća opće i posebne uvjete i da će izvršiti predmet nabave u skladu s tim odredbama i za cijene koje je naveo u ponudi i troškovniku. (Obrazac Izjave o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta i nepromjenjivoj cijeni - u dokumentaciji za nadmetanje) |
4/ |
Ponuda se predaje u izvorniku sa svim privicima koji čine ponudbenu dokumentaciju izrađenu od naručitelja. Ponuda s prilozima mora biti uvezana u cjelinu s označenim rednim brojem stanica kroz ukupan broj stranica (npr. 1/15) i pisana neizbrisivim otiskom. |
5/ |
Dokumentaciju za nadmetanje i objavu naručitelj može izmijeniti ili ispraviti te će u tom slučaju rok za dostavu ponude po potrebi produžiti. |
6/ |
Ponuditelj može, u roku za dostavu ponude, dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od ponude odustati - u kojem slučaju može zahtijevati povrat neotvorene ponude. |
7/ |
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja - Vrhovni sud Republike Hrvatske, Zagreb, Trg N. Š. Zrinskog 3, naznakom predmeta nabave - "Ponuda za nabavu TONERA", i naznakom "Ne otvaraj".
Omotnice se predaju ovlaštenom predstavniku naručitelja – Mirjani Mlinarić, telefon: 01-4862-222, 01-4862-240, e-mail: mirjana.mlinaric@vsrh.hr.
Pri zaprimanju omotnica s ponudom – na omotnici će se naznačiti redni broj, datum i vrijeme prema redoslijedu zaprimanja i na zahtjev ponuditelja izdati potvrda o zaprimanju ponude.
|
Dokumentacija za nadmetanje može se preuzeti ili dobiti na uvid ili preslik kod predstavnika naručitelja – Mirjane Mlinarić, neposredno ili najavom na e-mail adresu: nabava@vsrh.hr.
Objava poziva za nadmetanje nalazi se na web adresi: www.vsrh.hr (Javna nabava).
|
17.
|
Otvaranje ponuda:
Postupak se provodi bez javnog otvaranja ponuda.
Ponude se otvaraju zadnji dan roka za dostavu ponuda 26. svibnja 2008. u 12,00 sati.
Nepravodobno dostavljene ponude vratiti će se neotvorene ponuditelju.
|
|
|
P r e d s j e d n i k
Branko Hrvatin, dipl. iur., v.r.
|
Dokumentacija za nadmetanje - u privitku:
- Ponuda - obrazac
- Ponudbeni list - specifikacija (Troškovnik)
- Izjava o nekažnjavanju - obrazac
- Izjava o prihvaćanju općih i posebnih uvjeta i nepromjenjivoj cijeni -obrazac
- Ugovor o nabavi robe - nacrt prijedloga