21.11.2008.

REPUBLIKA HRVATSKA
VRHOVNI SUD REPUBLIKE HRVATSKE
ZAGREB, Trg N. Š. Zrinskog 3
Broj: Su-IV-1218/08-2
Zagreb, 21. studenoga 2008.
MM
|
POZIV ZA SUDJELOVANJE
U PREGOVARAČKOM POSTUPKU JAVNE NABAVE- male vrijednosti
- bez prethodne objave-
1. Naručitelj:
Vrhovni sud Republike Hrvatske, Zagreb, Trg N.Š. Zrinskog 3, tel. 01 4862222, faks 01 4862163, www.vsrh.hr, nabava@vsrh.hr
2. Osoba zadužena za komunikaciju s natjecateljima (ponuditeljima):
Mirjana Mlinarić, Tajništvo Vrhovnog suda RH, tel. 01-4862-240,
E-mail: mirjana.mlinaric@vsrh.hr
3. Vrsta postupka:
- javna nabava usluge male vrijednosti za Vrhovni sud Republike Hrvatske na temelju obavijesti o početku postupka javne nabave u Elektroničkom Oglasniku javne nabave broj objave N-32-M –
- pravna osnova: čl. 15. st.2. točka 5. Zakona o javnoj nabavi
4. Predmet nabave:
Nabava robe:
- Kazete s tonerom, toneri i tinte (dodatna isporuka)
- CPV: 30120000-6 –Oprema za fotokopiranje i tiskanje
- Ev. br. 16/08
5. Mjesto i vrijeme izvršenja usluge:
Zagreb, Trg N.Š. Zrinskog 3, razdoblje izvršenja ugovora – do 31.12.2008.
6. Dokazi o sposobnosti natjecatelja (ponuditelja):
a) za pravnu i poslovnu sposobnost
1. izvod iz sudskog, trgovačkog ili strukovnog donosno drugog odgovarajućeg registra – u izvorniku ili ovjerenoj preslici, odnosno ovjerenu izjavu ili odgovarajuću potvrdu kojom dokazuje da nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije odnos da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da je nije već obustavio - ne stariji od 6 mjeseci do dana slanja objave.
b) za nekažnjavanje
1. izjavu odgovorne osobe gospodarskog subjekta – natjecatelja (ponuditelja), s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika, da gospodarskom subjektu i osobi ovlaštenoj za zastupanje nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za kaznena djela zbog sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari i pranju novaca
- u izvorniku ili ovjerenoj preslici - izjava i izvod ne smiju biti stariji od 30 dana do dana slanja obavijesti.
- obrazac IZJAVE – u privitku dokumentacije za nadmetanje
c) za financijsku i gospodarsku sposobnost
1. potvrda nadležne porezne uprave o izvršenju dospjelih poreznih obveza i o plaćenim porezima i doprinosima za zdravstveno i mirovinsko osiguranje - o stanju duga - u izvorniku ili ovjerenoj preslici, ne starija od 30 dana do dana slanja obavijesti (referenta vrijednost – dug podmiren)
2. bilancu, račun dobiti i gubitka odnosno odgovarajući financijski izvještaj (BON1)- za posljednje izvještajno razdoblje – preslik
- ako natjecatelj (ponuditelj) tražene dokaze o financijskoj i gospodarskoj sposobnosti ne može iz opravdanih razloga dostaviti može ponuditi i drugi dokaz koji ima istu dokaznu snagu kao i traženi.
Sve dokaze o sposobnosti natjecatelji (ponuditelji) mogu dostaviti i u neovjerenoj preslici, s time da će odabrani ponuditelj, nakon donošenja odluke o odabiru, a prije sklapanja ugovora o javnoj nabavi, obavezno dostaviti priložene dokaze u izvorniku ili ovjerenom presliku kod javnog bilježnika.
Sposobnost natjecatelja (ponuditelja) mora postojati u trenutku obavijesti o početku postupka.
7. Procijenjena vrijednost nabave usluge: 56.900,00 kn bez PDV-a.
8. Kriterij odabira: najniža cijena.
9. Način određivanja cijene:
Cijena je nepromjenjiva, izražava se u kunama i piše brojkama i slovima. Cijena se izražava za dijelove predmeta nabave usluge pod a, b i c i za ukupni predmet nabave U cijenu su uračunati svi troškovi i popusti, a ističe se bez PDV-a koji se iskazuje zasebno iza cijene ponude.
Ponuditelj daje izjavu – o nepromijenjenoj cijeni u tijeku roka izvršenja usluge– na obrascu dostavljenom u dokumentaciji za nabavu.
10. Uvjeti i način plaćanja:
Naručitelj – Vrhovni sud Republike Hrvatske plaća uslugu iz ugovora o nabavi virmanom u tri dijela tijekom godine podijeljena u jednake iznose, u roku 30 dana od ispostavljenog računa.
11. Jamstva:
a) jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku – ponuditelj je nakon sklapanja ugovora u roku od 8 dana obavezan priložiti dokaz –izjavu s ovjerenim potpisom kod javnog bilježnika odgovorne osobe da će u ugovorenom jamstvenom roku ispuniti obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
12. Rok za dostavu zahtjeva za sudjelovanje i rok mirovanja prije sklapanja ugovora o javnoj nabavi
5 dana od objavljivanja obavijesti o početku postupka u Elektroničkom oglasniku javne nabave.
13. Postupak pravne zaštite- pouka o pravnom lijeku
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
14. Način izrade i dostave inicijalne / konačne ponude
1. Ponuda s naznakom: inicijalna ili konačna se sastavlja na hrvatskom jeziku prema uvjetima i sadržaju iz dokumentacije za nadmetanje bez mijenjanja i nadopunjavanja propisanog teksta.
2. Obvezni sadržaj inicijalne / konačne ponude:
- naziv tvrtke i poslovno sjedište ponuditelja, adresa elektroničke pošte službe ili osobe ovlaštene za zaprimanje pošte
- opis predmeta nabave
- cijenu sa svim objašnjenjima – troškovnik –Ponudbeni list s popunjenim cijenama
- dio ponude koji će izvršiti podizvođač i podatke o podizvođaču (pravna i poslovna sposobnost), uz prilaganje dokaza da ponuditelj raspolaže njegovim resursima potrebnim za izvršenje ukupnog ugovora
- dokaze o jamstvu
- dokaze o pravnoj i poslovnoj sposobnosti, nekažnjavanju, financijskoj sposobnosti (sukladno odredbama iz točke 5.)
- popis cjelokupne dokumentacije priložene ponudi
- datum ponude i pravovaljani potpis ponuditelja.
3. Uz inicijalnu / konačnu ponudu ponuditelj prilaže IZJAVU da su mu poznate odredbe iz dokumentacije za nadmetanje, da prihvaća opće i posebne uvjete i da će izvršiti predmet nabave u skladu s tim odredbama i za cijene koje je naveo u ponudi. ( obrazac izjave – u dokumentaciji za nadmetanje)
4. Ponuda (inicijalna / konačna) se predaje u izvorniku sa svim privicima koji čine ponudbenu dokumentaciju izrađenu od naručitelja. Ponuda s prilozima mora biti uvezana u cjelinu s označenim rednim brojem stanica kroz ukupan broj stranica (npr. 1/15) i pisana neizbrisivim otiskom.
5. Dokumentaciju za nadmetanje i objavu naručitelj može izmijeniti ili spraviti te će u tom slučaju rok za dostavu zahtjeva /ponude po potrebi produžiti.
6. Ponuditelj može, u roku za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, dodatnom, pravovaljano potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od ponude odustati.
7. Ponude (inicijalne / konačne ) se dostavljaju u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja- Vrhovni sud Republike Hrvatske, naznakom "Ne otvaraj" , Javna nabava- "Toneri- dodatna isporuka"
Omotnice se predaju ovlaštenom predstavniku naručitelja – Mirjani Mlinarić, telefon: 4862-222, 4862-240, E-mail: mirjana.mlinaric@vsrh.hr.
Predsjednik
Branko Hrvatin, dipl. iur.
Privitak – dokumentacija za nadmetanje:
1. Izjava o nekažnjavanju - obrazac
2. Izjava o prihvaćanju odredaba dokumentacije za nadmetanje- obrazac
3. Ponudbeni list- Troškovnik